شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

آموزشگاه سئو /آموزش سئو

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

طراوت و شادابی پوست با انواع ماسک های زیبایی

انتخاب بهترین برس مو

انتخاب بهترین برس مو تاثیر زیادی در حفظ طراوت ، شادابی و زیبایی موها دارد پس باید در انتخاب برس مناسب موهایتان دقت به خرج دهید. بُرس زدن مو يکي از معمولي‌ترين و ابتدائي‌ترين کارهايي است که توسط افراد انجام مي شود، اما آيا تا به حال به اين مسئله فکر کرده ايد که ممکن است انتخاب نامناسب بُرسي که به کار مي‌بريد، باعث ايجاد مو خوره، ريزش مو و مشکلات ديگرتان شده باشد؟ آيا بُرس سرتان را با دقت و آگاهي انتخاب کرده‌ايد يا مي‌دانيد که چه نوع بُرسي براي موهايتان مناسب‌تر است؟

انواع و اقسام بُرس ها
برس تونلي: اين برس را به خاطر مجراهاي باز‌ ‌و V شکل آن تونلي مي‌نامند. اين مجراهاي باز به جريان هوا اجازه عبور مي‌دهد.

در نتيجه هواي گرم سشوار در لابه‌لاي مو به گردش در آمده و خود را به ريشه مو مي رساند و باعث افزايش سرعت در امر خشک شدن مو و انبوه به نظر آمدن آن مي‌شود. اين برس به خاطر فاصله زياد سوزن‌هايش براي گره گشائي از مو نيز انتخاب مناسبي است.

برس کوسن دار: ‌اين برس داراي يک پايه کوسن دار پلاستيکي است که سوزن‌هاي برس روي آن سوار شده است. عموما به پايه اين نوع برس ها کمي انحنا داده مي‌شود. از اين برس براي صاف و هموار کردن موها (بدون حجم دادن) استفاده مي‌شود. در صورت استفاده از سوزن‌هاي فلزي بهتر است نوک سوزن‌ها، به توپي‌هاي پلاستيکي ختم شوند‌ تا موجب خراش پوست سر و شکستگي مو نشوند.

برس‌هاي حرارتي: چنين برس‌هايي براي سشوار کشيدن ايده‌آل است چرا که گرم شدن سطح برس مي‌تواند تکميل‌کننده گرماي سشوار باشد. حالت گرد برس نيز باعث مي‌شود موها بهتر حالت بگيرد. با برس گرد حرارتي کوچک مي‌توانيد فرهايي را در موها ايجاد کنيد. هرقدر برس حرارتي شما بزرگ‌تر باشد بهتر مي‌توانيد با آن موها را صاف کنيد.

شانه دندانه پهن: وقتي مو خيس است، هم ضعيف‌تر است و هم راحت‌تر مي‌شکند، به همين دليل بايد کمترين فشار را به آنها بياوريد. توصيه ما اين است که بعد از حمام، وقتي موها خيس است يا آنها را شانه نکنيد يا با استفاده از يک شانه دندانه پهن آنها را مرتب کنيد.

برس تونل دار: برس‌هاي مربعي شکل که در آنها سوراخي وجود دارد، وقتي براي خشک کردن به کار روند مي‌توانند حسابي به موها حجم دهند زيرا هوا مي‌تواند به‌راحتي زير موها به چرخش دربيايد و تماس بيشتري با موها داشته ‌باشد و آنها را هم زودتر خشک کند و هم پف دهد.

برس پدالي: اين برس تا حدودي شبيه برس کوسن دار است. وجه تمايز آن در نوع کوسن، اندازه و شکل آن است و نسبت به برس کوسن دار، بزرگ‌تر و پهن تر است. مورد استفاده آن بيشتر موهاي بلند و انبوه است، اما اندازه هاي کوچکتر آن براي موي کوتاه و متوسط هم مي تواند به کار برده شود.

برس‌هاي پهن: شکل اين برس‌ها مهم نيست، بيظي و يا مستطيل تفاوتي ندارد. در رابطه با اندازه، هرچه موهايتان بلندتر باشند، بايد از برس بزرگتري استفاده کنيد اما خيلي هم اهميتي ندارد. برس‌هاي بزرگتر، ناحيه‌ي بيشتري را تحت پوشش خود قرار مي‌دهند، و براي همين براي دخترهاي تنبل ايده‌ي خوبي است. اگر برس گرد نداريد، برس‌هاي پهن براي سشوار خانگي خوب هستند. مازا مي‌گويد که اگر روي بدنه برس‌ها سوراخ وجود داشته باشد و يا ابري باشند، بهتر است.

آموزشگاه طراحی سایت لرنووب

کاربران گرامی ، دوره های تخصصی و کاربردی طراحی سایت با همت آموزشگاه طراحی سایت لرنو وب و شرکت داده پردازان ایفانت برگزار میگردد.

آموزش طراحی سایت - دوره آموزش طراحی سایت

مدت هاست که دوره های طراحی سایت در ایران به صورت تئوری و یا به گونه ای برگزار میگردند که در پایان دوره معمولا شما به یک طراح سایت تبدیل نشده و نمیتوانید به صورت عملی وارد بازار کار شوید.

اگر قبلا با این دوره های تئوری آشنا شده باشید در آنها شرکت کرده باشید یقینا به این سوالات در ذهن رسیده اید .

اصلا آموزش خوبی در کشور وجود دارد ؟

اصلا دوره واقعی وجود دارد که بتوان از آن کار یاد گرفت ؟

اصلا طراح سایت ها می آیند اسرار کار خودشان را به ما یاد بدهند ؟

بنابراین ما تصمیم گرفتیم در جهت رفع این مشکلات یک دوره کاملا کاربردی برگزار کنیم . این بار شرکت داده پردازان ایفانت با برند لرنو وب که از قدیمی های طراحی سایت و سئوی ایران است با همکاری شرکت داده پردازان ایفانت اقدام به ارائه کلاس های آموزشی طراحی سایت با کاربردی ترین تکنیک های روز کرده است.

این دوره های طراحی سایت بصورت خصوصی برگزار می گردند .

دوره ها بصورت خصوصی و کلاس های یک نفره یا نهایتا دو نفره برگزار می گردد . به همین دلیل آموزش برای خود شما اختصاصی می شود و کیفیت کلاس ها بسیار بالاست .

چون کلاس ها خصوصی است اگر شرکت و یا پروژه ای داشته باشید آموزش ها بر اساس شرکت و یا پروژه خودتان آموزش داده می شود تا بالاترین بازدهی را داشته باشد .


سرفصل دوره

سرفصل ها بصورت خلاصه
سرفصل های دوره توضیح مختصری درباره سرفصل ها
فصل اول : مقدمه معرفی دوره آموزشی - معرفی cms -


فصل دوم : نصب سرور مجازی و سی ام اس آموزش نصب ومپ سرور - آموزش نصب


فصل سوم : مقدمه ای بر سی ام اس آشنایی با کلیات سی ام اس ( کامپوننت ها - ماژول ها - پلاگین ها - قالب ) و تفاوت آنها با یکدیگر


فصل چهارم : محتوا نویسی در سایت آشنایی با مجموعه ها - مطالب - مدیریت رسانه ها (تصاویر)


فصل پنجم : منوها آشنایی با ساخت انواع منو ها و زیر منوها (یک مطلب خاص - مجموعه مطالب - آرشیو - لینک خارجی و غیره )


فصل ششم : مدیریت ماژول ها آشنایی با ماژول ها و عملکرد آنها - ساخت و ویرایش ( اختصاصی کردن ) ماژول ها - ماژول های مدیریت


فصل هفتم : مدیریت پلاگین ها آشنایی با پلاگین های پیشفرض و عملکرد آنها - کار با افزونه های سیستم - نصب و ویرایش پلاگین های دلخواه


فصل هشتم : مدیریت کامپوننت ها آشنایی با کامپوننت ها - آشنایی با نحوه عملکرد و نمایش کامپوننت ها - نصب چند کامپوننت پرکاربرد و ویرایش آنها

فصل نهم : افزونه های پرکاربرد آشنایی با افزونه های مهم و پرکاربرد جوملا - نصب و ویرایش و شخصی سازی این افزونه ها

فصل دهم : مدیریت قالب ها نصب قالب دلخواه - ویرایش و شخصی سازی قالب (فونت - favicon - راست چین کردن) - تغییر در css

فصل یازدم : تنظیمات کلی آموزش تنظیمات کلی و مورد نیاز شما

فصل دوازدهم : مدیریت کاربران ساخت و ویرایش کاربر - ساخت گروه های کاربری - سطح دسترسی

فصل سیزدهم : چند زبانه کردن سایت آموزش چند زبانه کردن سایت

فصل چهاردهم : انتقال سایت از سیستم به هاست آموزش جا به جا کردن سایت از سیستم به هاست و اتصال آن به دامنه

فصل پانزدهم : نکات پایانی آموزش مباحث امنیتی در سایت - ثبت سایت در گوگل - کلام پایانی

مدرک دوره پس از گذراندن دوره در صورت درخواست اعطا میگردد.

آیا هزینه دوره ها بالاست ؟

خیر , این دوره که مجموعا 20 روز زمان می برد و سه ماه هم پشتیبانی پس از دوره دارد یک دوره ای است که برای شما خصوصی ارائه می شود و با ارائه تجربیات شما را دارای مهارت های حرفه ای در طراحی سایت می کند که می تواند درآمدهای بسیار بالایی برای شما به ارمغان آورد با یک حساب کتاب ساده می توان فهمید هزینه دوره چقدر مناسب و به صرفه است و شما پس از اتمام دوره البته با تلاش و پشت کار با این دانشی که یادگرفته اید می توانید صدها برابر این هزینه را بدست آورید .
آموزش ویدئویی

برای کاهش هزینه های آموزش شما عزیزان ما بخش آموزش مجازی و ویدئویی را آماده کرده ایم . شما می توانید فیلم آموزش کامل طراحی سایت که توسط ما آماده گردیده است و صفر تا صد طراحی یک وب سایت را با cms به شما یاد می دهد را از ما خریداری نمایید .

پشتیبانی و مزایا




این دوره دارای پشتیبانی می باشند که معمولا در ایران همچین چیزی ارائه نمیشود . و این ویژگی این دوره ها را با سایر دوره های آموزشی متمایز می کند.

پس از پایان دوره یک وب سایت توسط خود شما طراحی میشود و شما به مدت 6 ماه از مشاوره های مدرس برخوردار خواهید بود تا این وب سایت را به صورت کامل راه اندازی نمائید.

در حقیقت این دوره آموزشی تا شما را به یک طراح سایت واقعی تبدیل نکند شما را رها نمی کند.

پشتیبانی دوره

امکان ارائه مدرک رسمی قابل ارائه به تمام ارگان ها و مراکز دولتی کشور

برای اولین بار در حوزه انفورماتیک در کشور به صورت کاملا اختیاری برای تمامی دانشجویان مرکز

نظرات برخی از دوره دیدگان لرنو وب:

آقای محمد عباسی : دوره خصوصی سئو
بسیار عالی بود . از شرکت در دوره آموزشی استاد کریمی بسیار راضی هستم
مخصوصا پشتیبانی عالی پس از آموزش ایشان

اقای سعید حسن زاده : دوره خصوصی سئو
من حدود 2 سال پیش خدمت شما آموزش دیدم خیلی آماتور بودم الان باورتون نمیشه با توجه به رقابت سنگین رقبا همه کلمات کلیدی محصولاتم حدود 60 کلمه رو به رتبه یک رسوندم. وظیفه خودم دونستم یک تشکر ویژه از شما داشته باشم.

آقای صالح جابری : دوره خصوصی سئو

من قبلا هم دوره های سئو شرکت کرده بودم ولی متاسفانه کارایی نداشتن تا با جناب کریمی آشنا شدم و واقعا در سئو متحول شدم .

آقای نادر جودکی : دوره گوگل سرچ کنسول

من با فقط آموزش خیلی خوبی که آقای کریمی توی کنسول گوگل به من دادن تنستم بازدید سایت مشتریم را چند برابر کنم و برام واقعا باور نکردنی بود .

آقای علی ثابتی : دوره آنلاین و عمومی سئو

من با اینکه تهران نبودم و آموزش از راه دور می دیدم ولی واقعا دوره برام خیلی خوب بود و خیلی خوب یاد گرفتم . و بعد از مدتی هم تونستم به عنوان سئوکار با همین مجموعه همکاری کنم .

آقای جواد شاه نظری: دوره گوگل ادوردز

با تکنیک های حرفه ای مثل افزایش کوالیتی اسکور که من از این دوره یاد گرفتم تونستم تا 65درصد توی هزینه های تبلیغات و ادوردزمون صرفه جویی کنم که واقعا رقم ارزمندی می شد . ممنون از جناب کریمی

آقای پژمان بیگی : وبینار چگونه در سئو روی ابرها باشیم

من خیلی اتفاقی با این وبینار آشنا شدم و چند نکته توی این وبینار یادگرفتم و به کار گرفتن همون چند نکته ساده سئوی سایتم رشد خوبی پیدا کرد .

آقای علی قیومیان : دوره خصوصی تکنیک های لینک سازی

متاسفانه من با آموزش های نادرستی که قبلا دیده بودم لینک سازی انجام دادم و سایتم دچار جریمه گوگل شد و حالا طبق آموزش استاد کریمی دارم لینک سازی اصولی انجام میدم ایشالله که رتبه های سایتم برگرده به حالت قبلشون

آقای رامین آرمان پور : دوره خصوصی سئو

بسیار راضی بودم . ممنون از آقای کریمی

خانم رضایی : دوره سئو غیر حضوری آنلاین

کلاس آموزشی آنلاین سئو که توسط جناب مهندس کریمی برگزار شد بسیار برای بنده مفید بود.

این کلاس جامع باعث شد بنده از سطح مبتدی تا پیشرفته کاملا بر مباحث عملی سئو در کمترین زمان مسلط شوم و درک کاملا عمیقی از نحوه عملکرد سئو جهانی پیدا کنم.

متدولوژی تدریس جناب مهندس کریمی عملی بوده و به راحتی خط مشی نحوه بهبود سئو سایت را به بنده آموختند.

آقای دانیال بزرگمنش : دوره عمومی سئو

من در کلاس عمومی و 7 نفره سئو شرکت کردم . با اینکه کلاس یه کمی شلوغ بود ولی من تمام مباحثی که لازم داشتم را یاد گرفتم و مهمتر اینکه بعدش که چند جا به مشکل خوردم استاد با راهنمایی ها و پشتیبانی خوبشون کارم را راه انداختن.

آقای پیمان مقدسی : دوره خصوصی سئو

من چون فروشگاه آنلاین داشتم بیشتر مبحث سئو داخلی برام اهمیت داشت ولی دوره کامل را دیدم و راضی ام و تونستم خیلی از محصولات سایتم را با رعایت استانداردهای سئو وارد سایت کنم .


مدرس دوره

این دوره های طراحی سایت توسط مهندس محسن کریمی مدیر سایت لرنو وب (داده پردازان ایفانت) تدریس می گردند.

آشنایی با مدرس

محسن کریمیمحسن کریمی مدیرعامل شرکت داده پردازان ایفانت است . فعالیت حرفه ای خود را در زمینه آی تی در سال 87 آغاز کرد.تحصیلات اکادمیک و دانشگاهی ایشان در رشته آی تی (گرایش تجارت الکترونیک) می باشد.

سابقه طراحی بیش از 500 وب سایت در این سالها باعث شده تا تجربه مدرس دوره بسیار کارآمد باشد.

سالها تجربه عملی و عمری که ایشان صرف طراحی سایت و تکنیک های آن کرده او را تبدیل به یک طراح سایت فوق حرفه ای کرده است.

برخی از فعالیتهای مدرس

مدیر سایت لرنو وب (مرجع آموزش سئو و طراحی سایت)

مدیر بخش طراحی سایت شرکت ایفا نت و طراح بیش از 500 وب سایت در داخل و خارج از کشور

مدیر سایت مجموعه سایتهای منتو

مسئول طراحی سایت موسسه پارسه

مدیر سایت شرکت transfer ruhi نروژ

مدیر سایت irananbookstore سوئد

مدیر سایت jamco ترکیه

و...

برای آشنایی بیشتر با مدرس می توانید به صفحه اینستگرام مدرس به آدرس @lernoweb مراجعه کنید .
بازار کار دوره

طبق آمار در خارج از ایران و در کشوری مثل آمریکا درآمد یک طراح سایت معمولی حدود 50.000 دلار در سال است . چیزی برابر یک میلیارد و سیصد میلیون تومان .

درآمد طراح سایت

و در ایران حقوق یک طراح سایت معمولی از 4 میلیون شروع می شود و تا هر رقمی ممکن است ادامه یابد .

و حقوق ماهانه یک متخصص حرفه ای طراحی سایت و مدیر پروژه طراحی کمتر از 10 میلیون در ماه نیست .

کسی که از دانش و تخصصطراحی سایت بهره مند است چه بازار کاری در انتظار اوست ؟

شما می توانید با این دانش پروژه های طراحی سایت بسیار فراوانی بگیرید . همانطور که می دانید این روزها همه در حال رفتن به کسب و کار آنلاین هستند و نیاز دارند برای فروش بیشتر وب سایت داشته باشند و این باعث می شود این بازار خیلی خوب باشد .

همچنین شما می توانید روی پروژه یا سایت خودتان کار کنید یک فروشگاه اینترنتی یا یک سایت خدماتی که برای خودتان راه اندازی کنید و درآمد خوبی کسب کنید .

در نهایت چه درامد ها و مشاغلی در انتظار شماست ؟

کارمند طراحی سایت برای شرکتها

طراح سایت متخصص و کار بصورت پروژه ای

مدیر و پشتیبانی وب سایت

فروش قالب و خدمات

مدرس طراحی سایت

طراحی سایت پروژه شخصی و افزایش درآمد از طریق فروش آنلاین

و مشاغل بسیار دیگر

برای مشاهده آموزشگاه طراحی سایت به لینک زیر مراجعه کنید .

https://lernoweb.com/website-design/courses

خرید بهترین تیم فروش تشک تضمینی

شناخت بهترین مجموعه قیمت تشک بصورت غیرحضوری

همراهان گرامی ، فروشگاه تشک ابر خواب با چندین سال سابقه در زمینه فروش تشک های مناسب و استاندارد بهترین انتخاب برای خرید تشک ارزان و استاندارد .

ویژگی‌های یک تشک خوب

با توجه به اینکه خواب خوب و مفید در زندگی هر فرد، از اهمیت ویژه‌ای دارد، گذشته از عوامل روانی، یکی از عوامل موثری که در خوابی خوب و آرام موثر است انتخاب تشک مناسب می‌باشد. اهمیت این مسئله به قدری است که افراد، برای پیشگیری از ابتلا به بیماری‌های استخوانی از پزشکان متخصص مشاوره می‌گیرند.

راهنمای خرید تشک خوب و مناسب

لذت بردن از یک خواب راحت و آرام، یکی از معیار‌های سلامت جسم و روان است. در تحقیقات به عمل آمده توسط پزشکان، میزان خواب استاندارد برای یک فرد بالغ، حدود ۷ ساعت در شبانه روز می‌باشد. با یک حساب سر انگشتی می‌توان گفت که این میزان از خواب، تقریبا مساوی با یک سوم از عمر یک انسان است. قطعا حس بدی خواهید داشت اگر این میزان از عمر خود را در بستری سخت و ناراحت سپری کنید. ما در این راهنمای خرید تشک قصد داریم ابتدا به بررسی ویژگی‌های یک تشک خوب و سپس به معرفی انواع و کاربرد هریک از آن‌ها بپردازیم.


برای خرید یک تشک مناسب باید به برخی از پارامترها توجه ویژه نمایید. اولین نکته‌ای که می‌توان به آن اشاره کرد اندازه تشک است. در سایزبندی و انداره تشک‌ها، تنها میزان عرض تشک‌ها متغیر می‌باشد و طول آن در تمامی تشک‌ها ۲ متر است. این اندازه برای اغلب افراد مناسب می‌باشد و تنها عده قلیلی از افراد، دارای قد بیش از ۲ متر هستند که این افراد می‌بایست تشک خود را به شکل سفارشی تهیه نمایند. در اینجا ما اندازه تشک‌های مختلف را به شما معرفی می‌کنیم.

فروشگاه تشک ابر خواب ، خواب خوبی را برای شما آرزومند است .


جهت آشنایی می توانید به خرید تشک ارزان رجوع کنید .

جهت یادگیری moshaverehkala.blog.ir مراجعه کنید

پروتز لب و برجسته کردن لب

فواید استفاده از لوسیون و کرم بدن

این مقاله درمورد کاشت مو می باشد.

استفاده از لوسیون و یا کرم بدن تاثیر زیادی در حفط رطوبت و زیبایی پوست بدن دارد در زیر به فواید استفاده از لوسیون و کرم بدن می پردازیم:
لغت “butter” به کره ها يا روغن هاي جامد گفته مي شه، ;body butter ها از ترکيب روغن هاي گياهي پايه و روغن هاي جامد يا کره هاي گياهي (مانند کره کاکائو و …) تشکيل شدند. کره بدن آب ندارد و به اين دليله که نسبت به لوسيون ها و کرم ها بافت غليظ تري دارد و زمان بيشتري مي بره تا جذب پوست شود. Body Butter ممکنه، بر اساس نوع روغني که داره و نوع پوست مصرف کننده، يک لايه کمي روغني، از چند دقيقه تا چند ساعت روي پوست باقي بگذارد.
تمام کرم ها يا لوسيون هاي بدن طبيعي، از روغن ها، آب (يا عصاره ها و محلول هاي گياهي حاوي آب) و يک موم يا يک غليظ کننده (مانند صمغ زنتان) يا انواع مواد امولسيون کننده (مانند براکس) ساخته شدند.

لوسيون ها و کرم ها، نسبت به کره بدن بافت سبک تر و رقيق تري دارند و راحت تر پخش و جذب پوست مي شوند. لوسيون ها از کرم ها رقيق تر هستند، چون نسبت به کرم ها درصد بيشتري آب دارند.

اگر شما از آن دسته افرادي هستيد که پوست کف پاهايتان به دليل خشکي زياد ترک مي‌خورد، استفاده از لوسيون بدن مي‌تواند به شما کمک بسياري کند. لوسيون‌هاي بدن در جدا کردن سلول‌هاي مرده کف پا نقش به‌سزايي دارد. البته در شرايطي که پينه‌هاي کف پاهايتان قرمز، ملتهب و دردناک است، بايد با پزشک‌تان مشورت کنيد.

استفاده از لوسيون‌هاي بدن حس خوبي را به افراد منتقل مي‌کند. در ضمن رايحه و بوي خوش آن فراموش نشدني است. شما مي‌توانيد رايحه لوسيون‌هاي بدن را با توجه به نوع پوست و علائق خود و با در نظر گرفتن خواص ترکيبات موجود درآن انتخاب کنيد.

حتي اگر پوست شما در بهترين حالت سلامتي و شادابي باشد و به هيچ‌گونه مرطوب‌کننده‌اي احتياج نداشته باشد، استفاده از لوسيون‌ بدن به پوست‌تان آرامش مي‌دهد. اگر لوسيون را همراه ماساژ بدن استفاده کنيد تاثير آن چند برابر مي‌شود.

پروتز لب و برجسته کردن لب

انتخاب بهترین برس مو

این مقاله درمورد کاشت مو می باشد.

استفاده از لوسیون و یا کرم بدن تاثیر زیادی در حفط رطوبت و زیبایی پوست بدن دارد در زیر به فواید استفاده از لوسیون و کرم بدن می پردازیم:
لغت “butter” به کره ها يا روغن هاي جامد گفته مي شه، ;body butter ها از ترکيب روغن هاي گياهي پايه و روغن هاي جامد يا کره هاي گياهي (مانند کره کاکائو و …) تشکيل شدند. کره بدن آب ندارد و به اين دليله که نسبت به لوسيون ها و کرم ها بافت غليظ تري دارد و زمان بيشتري مي بره تا جذب پوست شود. Body Butter ممکنه، بر اساس نوع روغني که داره و نوع پوست مصرف کننده، يک لايه کمي روغني، از چند دقيقه تا چند ساعت روي پوست باقي بگذارد.
تمام کرم ها يا لوسيون هاي بدن طبيعي، از روغن ها، آب (يا عصاره ها و محلول هاي گياهي حاوي آب) و يک موم يا يک غليظ کننده (مانند صمغ زنتان) يا انواع مواد امولسيون کننده (مانند براکس) ساخته شدند.

لوسيون ها و کرم ها، نسبت به کره بدن بافت سبک تر و رقيق تري دارند و راحت تر پخش و جذب پوست مي شوند. لوسيون ها از کرم ها رقيق تر هستند، چون نسبت به کرم ها درصد بيشتري آب دارند.

اگر شما از آن دسته افرادي هستيد که پوست کف پاهايتان به دليل خشکي زياد ترک مي‌خورد، استفاده از لوسيون بدن مي‌تواند به شما کمک بسياري کند. لوسيون‌هاي بدن در جدا کردن سلول‌هاي مرده کف پا نقش به‌سزايي دارد. البته در شرايطي که پينه‌هاي کف پاهايتان قرمز، ملتهب و دردناک است، بايد با پزشک‌تان مشورت کنيد.

استفاده از لوسيون‌هاي بدن حس خوبي را به افراد منتقل مي‌کند. در ضمن رايحه و بوي خوش آن فراموش نشدني است. شما مي‌توانيد رايحه لوسيون‌هاي بدن را با توجه به نوع پوست و علائق خود و با در نظر گرفتن خواص ترکيبات موجود درآن انتخاب کنيد.

حتي اگر پوست شما در بهترين حالت سلامتي و شادابي باشد و به هيچ‌گونه مرطوب‌کننده‌اي احتياج نداشته باشد، استفاده از لوسيون‌ بدن به پوست‌تان آرامش مي‌دهد. اگر لوسيون را همراه ماساژ بدن استفاده کنيد تاثير آن چند برابر مي‌شود.

فراگرفتن ایجاد و منظم نمودن یک شبکه LAN کوچک

یادگیری برقراری و تنظیم یک نت ورک خانگی کوچک

کلمات کلیدی مقاله : کلمات کلیدی : دوره آموزشی سیسکو , آموزش شبکه , آموزش ccna , آموزش network plus

اگر در محیط کار یا منزل خود با بیش از یک کامپیوتر سروکار دارید احتمالا به فکر افتاده اید که آنها را به یکدیگر متصل کرده و یک شبکه کوچک کامپیوتری راه بیا ندازید .

با اتصال کامپیوتر ها به یکدیگرمیتوانید چاپگرتان را بین همه آنها به اشتراک بگذارید از طریق یکی از کامپیوتر ها که به اینترنت وصل است بقیه را نیز به اینترنت متصل کنید از هر یک از کامپیوتر ها به فایل های خود از جمله عکس ها ، آهنگ ها و اسناد دسترسی پیدا کنید ، به بازی هایی بپردازید که به چند بازیکن با چند کامپیوتر نیاز دارند . و بالاخره این که خروجی وسایلی چون DVD PLAYER یا وب کم را به سایر کامپیوتر ها ارسال کنید .

در این مقاله ضمن معرفی روش های مختلف اتصال کامپیوتر ها به یکدیگر انجام تنظیمات دستی را برای بهره بردن از حداقل مزایای یک شبکه کامپیوتری به شما نشان می دهیم .

ذکر این نکته هم لازم است که قسمت اصلی این مقاله به نصب نرم افزار اختصاص دارد اما در انتهای مطلب در خصوص ساختار شبکه و مسائل فیزیکی آن هم توضیحاتی داده ام

کلمات کلیدی : دوره آموزشی سیسکو , آموزش سیسکو , آموزش ccna , آموزش network plus

دوره های آموزش بازسازی بازیافت لپ تاپ در اینستیتو فروش راه اندازی می شود

کلاسهای تعلیم بازسازی بازیافت فیلم در آموزشگاه خرید برگزار می گردد

تعمیرهارد و تعمیرات هارد

تعمیرهارد و تعمیرات هاردتعمیر هارد : هارد مورد نظر که در بین همه مردم جهان ، نامی آشنا در تکنولوژی دخیره سازی اینفورمیشن می باشد امروزه دیگر تولید نمی شود ، به گفته متفاوت این برند توسط شرکت دیگری خریداری شد. اما هنوز هم این هارد دیسک ها در سیستم ها و رایانه های جهانیان در حال کار می باشد. از 20 گیگابایت تا دو ترابایت.تعمیر هارد مورد نظر به سراغ خرابی ها هارد مورد نظر می رویم.

شاید همین الان که در حال خواندن این متن هستید ، هارد مورد نظر شما شناسایی یا دیتکت نمی شود !

بله این ایراد از رایج ترین ایراد هارد مورد نظر می باشد ، که به جرات می توانیم بگوییم 80 درصد هارد های مورد نظر به این ایراد بر میخورند.

در حدود4 سال پیش هیچ راه حلی برای تعمیر و یا ریکاوری اینفورمیشن از هارد مورد نظری که شناسایی نمی شود وجود نداشت و این خود باعث ایجاد نگرانی تعمیرهارد و تعمیرات هاردها و خرابی ها فراوانی می شد ، اما این ایراد توسط متخصصین شرکت های بزرگ تحقیقاتی هارد و تکنولوژی دیتا ریکاوری در روسیه کشف شد و به تکنسین های بازیابی اینفورمیشن ارائه شد. امروزه می توانیم بگوییم تمام راه حل های هارد های مورد نظر ابداع شده می باشد و هیچ ایرادی در تعمیر یا ریکاوری اینفورمیشن هارد مورد نظر وجود ندارد ، البته برای محدود مهندسین متخصص کشور عزیزمان کشور.

حال می پردازیم به طرح خرابی ها و راهکار های بازیابی اینفورمیشن و تعمیرات هارد مورد نظر در کانون هارد کشورشناسایی نشدن و عدم نمایش اینفورمیشن درایو یا پارتیشن های هارد مورد نظربرای اینکه اینفورمیشن پارتیشن یا درایو شما نمایش داده شود باید

۳ پروسه انجام شود. اجرا شدن صحیح فریم ور و سیستم عامل هارد مورد نظر شناسایی کامل نمایش اینفورمیشن مربوط به پارتیشن در صورتی که هرکدام از این پروسه ها انجام نشود دسترسی به اینفورمیشن یا امکان بازخوانی یا ذخیره سازی اینفورمیشن وجود نخواهد شد.اگر فریم ور و سیستم عامل هارد به صورت کامل و درست اجرا نشود هارد مورد نظر شما شناسایی نخواهد شد و این همان ایراد اساسی می باشد که هارد های مورد نظر دارند.
صدای نابجا هارد دیسک مورد نظر مانند بوم بوم کردن هارد.هرگونه صدای غیر معمول در هارد مورد نظر نشان دهنده وجود خرابی ها صدماتی در هارد دیسک می باشد که اغلب ضربه خوردن یا تکان خوردن هارد دیسک باعث بروز این ایراد می شود ،

لطفا توجه کنید که هارد دیسک هایی که ضربه می خورند و دچار خرابی ها فیزیکالی می شوند ارزش تعمیر ندارند و فقط برای بازیابی اینفورمیشن از تنظیمات و روش های خاص می باشدفاده می کنیم که این روش ها و تکنیک ها مختص کانون هارد کشور می باشد که با سالها تلاش و تحقیق توانسته ایم به این تکنیک ها دست پیدا کنیم ، و یا در نهایت اگر خرابی ها زیاد باشد از جراحی هارد دیسک می باشد استفاده می شود و اینفورمیشن ارزشمند شما بازیابی می شود.

باد گرفتن برقراری و تنظیم یک نتورک داخلی معمولی

آموزش ایجاد و منظم نمودن یک نتورک لن معمولی

کلمات کلیدی مقاله : کلمات کلیدی : دوره آموزشی سیسکو , آموزش شبکه , آموزش ccna , آموزش network plus

اگر در محیط کار یا منزل خود با بیش از یک کامپیوتر سروکار دارید احتمالا به فکر افتاده اید که آنها را به یکدیگر متصل کرده و یک شبکه کوچک کامپیوتری راه بیا ندازید .

با اتصال کامپیوتر ها به یکدیگرمیتوانید چاپگرتان را بین همه آنها به اشتراک بگذارید از طریق یکی از کامپیوتر ها که به اینترنت وصل است بقیه را نیز به اینترنت متصل کنید از هر یک از کامپیوتر ها به فایل های خود از جمله عکس ها ، آهنگ ها و اسناد دسترسی پیدا کنید ، به بازی هایی بپردازید که به چند بازیکن با چند کامپیوتر نیاز دارند . و بالاخره این که خروجی وسایلی چون DVD PLAYER یا وب کم را به سایر کامپیوتر ها ارسال کنید .

در این مقاله ضمن معرفی روش های مختلف اتصال کامپیوتر ها به یکدیگر انجام تنظیمات دستی را برای بهره بردن از حداقل مزایای یک شبکه کامپیوتری به شما نشان می دهیم .

ذکر این نکته هم لازم است که قسمت اصلی این مقاله به نصب نرم افزار اختصاص دارد اما در انتهای مطلب در خصوص ساختار شبکه و مسائل فیزیکی آن هم توضیحاتی داده ام

کلمات کلیدی : دوره آموزشی سیسکو , آموزش سیسکو , آموزش ccna , آموزش network plus

باد گرفتن ایجاد و منظم نمودن یک نتورک LAN کوچک

باد گرفتن راه اندازی و تنظیم یک شبکه داخلی کوچک

کلمات کلیدی مقاله : کلمات کلیدی : دوره آموزشی سیسکو , آموزش شبکه , آموزش ccna , آموزش network plus

اگر در محیط کار یا منزل خود با بیش از یک کامپیوتر سروکار دارید احتمالا به فکر افتاده اید که آنها را به یکدیگر متصل کرده و یک شبکه کوچک کامپیوتری راه بیا ندازید .

با اتصال کامپیوتر ها به یکدیگرمیتوانید چاپگرتان را بین همه آنها به اشتراک بگذارید از طریق یکی از کامپیوتر ها که به اینترنت وصل است بقیه را نیز به اینترنت متصل کنید از هر یک از کامپیوتر ها به فایل های خود از جمله عکس ها ، آهنگ ها و اسناد دسترسی پیدا کنید ، به بازی هایی بپردازید که به چند بازیکن با چند کامپیوتر نیاز دارند . و بالاخره این که خروجی وسایلی چون DVD PLAYER یا وب کم را به سایر کامپیوتر ها ارسال کنید .

در این مقاله ضمن معرفی روش های مختلف اتصال کامپیوتر ها به یکدیگر انجام تنظیمات دستی را برای بهره بردن از حداقل مزایای یک شبکه کامپیوتری به شما نشان می دهیم .

ذکر این نکته هم لازم است که قسمت اصلی این مقاله به نصب نرم افزار اختصاص دارد اما در انتهای مطلب در خصوص ساختار شبکه و مسائل فیزیکی آن هم توضیحاتی داده ام

کلمات کلیدی : دوره آموزشی سیسکو , آموزش سیسکو , آموزش ccna , آموزش network plus

آموزشگاه حرفه ای سئو

مدت هاست که دوره های آموزشی سئو ارائه شده که در ایران برگزار میگردند اکثرا فقط مفاهیم تئوری در آنها ارائه می شود و دانش آموخته پس از این دوره هیچ روش عملی را فرا نمی گیرد و تبدیل به یک سئو کار نمی شود.

آموزشگاه سئو لرنو وب با الگو از سایت ویکی پدیا در خدمت شماست .

اگر قبلا با این دوره های تئوری آشنا شده باشید در آنها شرکت کرده باشید یقینا به این سوالات در ذهن رسیده اید .

اصلا آموزش خوبی در کشور وجود دارد ؟

اصلا سئو کار واقعی وجود دارد که بتوان از آن کار یاد گرفت ؟

اصلا سئو کارها می آیند و اسرار کار خودشان را به ما یاد بدهند ؟

بنابراین ما تصمیم گرفتیم در جهت رفع این مشکلات یک دوره کاملا کاربردی برگزار کنیم . این بار شرکت داده پردازان ایفانت با برند لرنو وب که از قدیمی های سئوی ایران است (البته قدیمی تر ها بیشتر با نام قبلی برند ,آمابک آشنا هستند) و با همکاری موسسه بزرگ پارسه اقدام به ارائه کلاس های آموزش سئو حرفه ای با کاربردی ترین تکنیک های روز سئو کرده است.

این دوره های سئو بصورت خصوصی برگزار می گردند .

دوره ها بصورت خصوصی و کلاس های یک نفره یا نهایتا دو نفره برگزار می گردد . به همین دلیل آموزش برای خود شما اختصاصی می شود و کیفیت کلاس ها بسیار بالاست .

چون کلاس ها خصوصی است اگر سایت یا پروژه ای داشته باشید آموزش ها بر اساس سایت و پروژه خودتان آموزش داده می شود تا بالاترین بازدهی را داشته باشد .
آیا امکانش هست تمام دوره بصورت آنلاین برگزار شود ؟

بله .هم امکان آموزش حضوری وجود دارد و هم آموزش از راه دور و بستگی به انتخاب شما دارد .



آیا هزینه دوره ها بالاست ؟

خیر , این دوره که مجموعا 20 روز زمان می برد و سه ماه هم پشتیبانی پس از دوره دارد یک دوره ای است که برای شما خصوصی ارائه می شود و با ارائه تجربیات شما را دارای مهارت های حرفه ای در سئو می کند که می تواند درآمدهای بسیار بالایی برای شما به ارمغان آورد با یک حساب کتاب ساده می توان فهمید هزینه دوره چقدر مناسب و به صرفه است و شما پس از اتمام دوره البته با تلاش و پشت کار با این دانشی که یادگرفته اید می توانید صدها برابر این هزینه را بدست آورید .

برای مشاهده دوره سئو به لینک زیر مراجعه کنید.

https://lernoweb.com/services/courses/264-آموزش-سئو-حرفه-ای-در-دوره-سئو-و-بهینه-سازی-سایت-لرنو-وب
123