بهترین طراحی سایت با استفاده از برچسب ها
عنوان: چگونه طراحی سایت خاص و حرفه ای داشته باشیم
جای تعجب است که چگونه در طول فرآیند طراحی وب سایت نسبت به برچسب عنوان صفحه و توضیحات متا تگ ها توجه کمی شده است . در واقع، زمانی که در مورد این موضوع صحبت میکنیم طراحی وب سایت فشرده به نظر می رسد. می دانم که بیش از حد بسیاری از جزئیات در مورد آنها را فراتر از برخی از مفاهیم بسیار اساسی است. با این حال، هر دو از برچسب ها در شرایط بسیار مهم برای جذب بازدید کننده و افزایش کلیک از طریق نسبت جستجو آلی است. در این مقاله به تعریف این شرایط و به همین دلیل آنها از اجزای کلیدی طراحی وب سایت موثر است. این همچنین شامل جزئیات در مورد چگونگی نوشتن برچسب ها جذاب، و همچنین برای جلوگیری از از طراحی و نقطه نظر بازاریابی.
در هنگام اجرای جستجو در هر یک از موتورهای جستجوی بزرگ، نتایج به دست آمده با وب سایت های مرتبط ترین تا در نزولی (که نتایج مرتبط تر نشان می دهد تا برای اولین بار) ارائه شده است. در گوگل، محتویات هر صفحه با عنوان در قلم بزرگ آبی، همچنین به عنوان یک توصیف کوتاه در فونت کوچکتر سیاه ارائه شده است. در اصطلاحات طراحی وب سایت، متن آبی تگ عنوان و متن سیاه و سفید توضیحات متا، که هر دو در کد HTML غیر فعال سایت. در نگاه اول آن را مانند یاهو و بینگ نتیجه های جستجو مانند گوگل با همان لغات فونت آبی، سیاه و سفید به نظر می رسد. اما به نظر می رسد می تواند فریب می شود، در حالی که ممکن است همه آنها به یکسان نگاه کنید، برخی از تفاوت های ظریف به آگاهی از وجود دارد.
اولین تفاوت عمده طول کاراکتر است. در حالی که این موضوع در هوی و هوس از سایت های جستجو را تغییر دهید، در حال حاضر گوگل نمایش 70 کاراکتر برای تگ عنوان و 150 برای توصیف متا. یاهو و بینگ به نوبه خود نمایش 72 و 65 برچسب ها عنوان و 161 و 150 توضیحات متا بود. این مهم است که بدانیم چرا که بیش از محدودیت در موتورهای جستجو برش مقدار از متن نمایش داده می شود. و البته اگر نمایش داده نمی شود، متن خواهد بود بی فایده در نظر جذب بازدید کننده است.
تفاوت دوم قابل توجه این است که کلمات در تگ عنوان صفحه پررنگ است. همه موتورهای جستجو جسورانه واژه های کلیدی در عبارت جستجو است. به عنوان مثال، جستجو برای "طراحی وب سایت" در بولدینگ از پرس و جو جستجو در این در هر زمان آن را در هر دو تگ های عنوان و توصیف متا به نظر می رسد. و گوگل آن را برگ در آن است. یاهو از سوی دیگر، علاوه بر به بولدینگ کلمات کلیدی واقعی، همچنین با استفاده از یک الگوریتم جغرافیایی و کدگذاری تا ضخیم از شهر که در آن جستجو قرار گرفته است. بنابراین جستجو در سیاتل، WA "طراحی وب سایت" مدت تکمیل خواهد شد در شهر "سیاتل" در حال پررنگ در هر نقطه آن را در تگ های عنوان و توصیف متا به نظر می رسد. بینگ به نوبه خود می کند جسورانه جغرافیا نیست، اما موتور جستجو جسورانه هر نمونه از کلمه جستجو حتی اگر کلمات با هم نمی کند. به عنوان مثال، جستجوی عبارت "طراحی وب سایت" در بولدینگ از واژه "وب سایت" و "طراحی" حتی اگر آنها را به سمت به سمت ظاهر نمی شود.
درک این تفاوت های ظریف به طراحی وب سایت را به عنوان جمله بندی ضعیف و یا تگ های طولانی بسیار مهم است به طور چشمگیری می تواند آنچه متن به نظر می رسد و چه مقدار از متن را به هر کسی که انجام یک جستجو در اینترنت قابل مشاهده است تحت تاثیر قرار دهد. به خاطر داشته باشید که گوگل دارای 64.4٪ سهم بازار از همه جستجو (یاهو 17.7 درصد و بینگ 11.8 درصد)، پس از آن احتمالا حس برای برآوردن نیازهای این موتور جستجو پیش از همه دیگران را.
در حالی که عنوان و توضیحات تگ های جلو و وزن بسیار کمی در شرایط استفاده از بهینه سازی موتور جستجو، آنها مربوطه از نقطه نظر بازاریابی خام به دلیل آن است که اولین بخش از یک وب سایت بازدید کنندگان بالقوه را ببینید. به خصوص بازدید کنندگان را برای اولین بار کلیک کنید یا آن را بر اساس تصمیمات بدون کلیک بر روی این برچسب ها می گویند. آنها مجموعه ای از انتظارات در مورد آنچه را که کاربر بر روی یک سایت پیدا کنید. در اغلب موارد، موتورهای جستجو به یک کار بسیار خوبی از بازگشت به وب سایت های مربوط به عبارت جستجو داده می شود، با این حال، در برخی از موارد، این می تواند مبهم است. به عنوان مثال، جستجو عبارت "فریم" می شود 5 میلیون جستجو جهانی یک ماه در گوگل است و آن را به عنوان و تگ توضیحات باشد برای مشخص کردن که آیا سایت معاملات همراه با عینک، فیلم های دیجیتال و قاب عکس است. به خوبی نوشته شده برچسب ها می تواند به سرعت این روشن است.
این ممکن است مفید باشد به عنوان و تگ توضیحات فکر می کنم به عنوان یک صفحه نمایش هر قسمت از نرده و دیوار که وی ان اعلان نصب شود، هر قسمت از نرده و دیوار که وی ان اعلان نصب شود جذاب رهگذران، جذب، در حالی که یک نکته قابل توجهی به سرعت فراموش خواهد شد. علاوه بر آنچه که ممکن است در نظر گرفته شود یک هنجار در یک صنعت ممکن است در دیگری قابل قبول است. در بخش بعدی این مقاله فراهم می کند راهنمایی در مورد چگونه به نوشتن برچسب ها خوب است.
مهم ترین قانون این است که به خاطر داشته باشید که برچسب های عنوان و توصیف متا شده توسط انسان است که خواهد شد و سپس تصمیم گیری یا نه با کلیک بر روی نتیجه جستجو خاص خوانده خواهد شد. بنابراین، آنها را به وضوح باید آنچه که سایت این است که در مورد وضعیت. توصیه می شود که صاحب سایت این کار را ترک کند تا به توسعه دهندگان وب سایت. در عوض، باید آن را یک تلاش مشترک است. یک برنامه نویس بهترین فهمد که چگونه در طراحی وب سایت ها، در حالی که صاحب سایت به بهترین وجه درک صنعت خود.
روش مفید است که از نزدیک مطالعه برچسب ها رقیب از یک کلمه کلیدی داده شده است. چه چیزی آنها را در تگ قرار دادن؟ چه آنها حذف؟ برچسب ها به وضوح آنچه را که بازدید کننده خواهد شد بر روی یک سایت پیدا دولت؟ چگونه می توانید به سایت شما این کار را به طور موثر تر است؟ به محض این که به وضوح درک، طراح و مالک سایت می توانید ایده های خواهد شد که متوجه و فکر بکر وناگهانی دریافت کلیک.
یک نقطه خاص در نظر است یا نه عبارتند از: URL وب سایت در برچسب. به طور کلی، حکومت به دنبال این است که به خوبی یک نام تجاری شناخته شده است، کمتر نیاز به است شامل URL در تگ وجود دارد. به عنوان مثال، همه می دانند تویوتا، اما چگونه بسیاری از مردم تا به حال تاتا موتورز شنیده؟
تا آنجا که به مشکلات و همه چیز برای جلوگیری از، خوشبختانه بسیاری از طراحان وب سایت امروز در این باره می دانم. اول و مهمتر از همه، برچسب ها درهم و برهمی نیست تا با کلمات کلیدی به امید به دست آوردن رتبه بهتر جستجو. مشغول به کار در دوران پیش گوگل از سال 1990 است. همیشه به یاد داشته باشید که آنها را برای یک انسان و هرگز برای یک ماشین ارسال.
یکی دیگر از نوک شاید کمتر شناخته شده، برای تغییر برچسب ها زمانی که آنها در حال تنظیم است. تگ های عنوان و توصیف متا فقط باید کتبی باشد یک بار. دلیل این است که موتورهای جستجو خواهد شد منجر به این باور است که برخی از مرتب کردن بر اساس فعالیت های هرزه نگاره، وارد در جریان است و این به نوبه خود در کاهش فوری در رتبه بندی است. حتی به خوبی رتبه بندی سایت های که دارای URL قدیمی افت خواهد کرد اگر آنها شروع به تغییر هدر و تگ توضیحات در هر زمان سایت خزید. این نکته است که کمی ضد شهودی از آنجا که در جنبه های دیگری از بازاریابی وب سایت موفق، از جمله لغات، آزمایش است، نه تنها مورد استقبال است، اما تشویق شده توسط موتورهای جستجو.
برچسب ها: طراحی سایت ارزان،قیمت طراحی سایت ,
[ بازدید : 3667 ] [ امتیاز : 3 ] [ امتیاز شما : ]